Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lipca 2015

Metryczka do wymianek

Witam.
Dziś będę opowiadać trochę o moich preferencjach wymiankowych. Pomysłodawczynią projektu jest Hubka38.
Zasady zabawy są TUTAJ, a baza danych TUTAJ. Zapraszam serdecznie!

To teraz moje preferencje:


  1. Nick/imię Ania  
  2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz? Jestem fanką biżuterii sutaszowej i haftu koralikowego. Uwielbiam też szyte maskotki, pokrowce różnego rodzaju, piórniki i pokrowce na telefon. Uwielbiam je!
  3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza? Szydełkowe maskotki i decoupage. 
  4. Trzy ulubione kolory to turkus, czerń i brąz. 
  5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to pomarańczowy, żółty, niebieski 
  6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie? Włóczki, drewienka do decu, guziczki, wstążeczki i wszystko co mogę wykorzystać do ozdabiania moich maskotek. 
  7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką? Kolczyki i bransoletki. A od kolczyków jestem po prostu uzależniona.
  8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach? Koty, kwiaty. Przede wszystkim koty! 
  9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie) herbata, ale zwykła nie owocowa. Kawy nie piję w ogóle. 
  10. Ze słodyczy to ja najbardziej wszystko!!!!! 
  11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek? Nie. Mam czytnik ebooków i raczej z niego korzystam.  
  12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki? Ogólnie to niebardzo. Jestem alergikiem i używam tylko swoich wypróbowanych kosmetyków. Ewentualnie szampon albo krem do rąk.  
  13. Chciałam jeszcze dodać: Zawsze przygotowuję wymiankę z należytą starannością, wkładam w prezent całe swoje serducho.
I to na tyle! Jak ktoś chce się wymianiać, to zapraszam! 

7 komentarzy:

  1. widzę punkt styczny - słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja znalazłam wspólne punkty: koty i słodycze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co blog, to metryczka. Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło poznać Cię lepiej. W kilku punktach jesteśmy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Super, Aniu mamy sporo rzeczy wspólnych :) /kolczyki/włóczki/koty/...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak myślałam, że uwielbiasz koty ale i myślałam o lawendzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...