Obserwatorzy

piątek, 24 lipca 2015

Ośmiorniczka

Witajcie moi kochani.
Dzis kolejna ośmiorniczka, tym razem w turkusach.



Słodka prawda?

Ostatnio dużo się działo i bardzo dużo radości towarzyszyło mi ostatnio w życiu.
Dlatego postanowiłam trochę poświętować.

Każda z Was może zostać włascicielką tej oto ośmiorniczki.
Wiecie co robić. Zostawić komentarz pod postem, wkleić banerek u siebie na blogu. Będę wdzięczna za polubienie I wyszło szydło z worka na facebooku. Tylko ośmiu lików brakuje mi do czterystu! Bardzo jestem z tego powodu szczęśliwa.1.09. to pierwszy dzień pracy w nowej szkole. Tego właśnie dni wylosuję zwycięzcę (jednego, a może kuliku - jeszcze nie wiem).

Tak więc serdecznie zapraszam! 



41 komentarzy:

  1. Oj, jaka śliczna. Bardzo byłabym szczęśliwa gdyby była moja:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ośmiorniczka przesympatyczna! Chętnie zapisuję się na Candy :)
    Aniu - nie masz pojęcia, jak bardzo cieszę się z Twojej nowej pracy, cieszę się całym sercem razem z Tobą :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ośmiorniczka, do tego w moim kolorze, więc z chęcią ustawiam się w kolejce. Dla mnie, po 31 latach pracy, 1 września nie jest już radosnym dniem, moze ona mi go osłodzi;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb mnie nie ma, więc niestety nie mogę polubić:(

      Usuń
  4. Cudowności, z chęcią się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu na fb już dawno Cię lubię:) a tutaj ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, staję w kolejeczce! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że znalazłaś pracę i gratuluję! Oby sprawiała Ci dużo radości.
    Ośmiorniczka urocza, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ośmiorniczka urocza - bardzo chętnie przygarnęłabym ją więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Na Fb mnie nie ma więc niestety nie polubię.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na fb mnie nie ma i nie będzie, ale chętnie zgłoszę swój udział tutaj, bo ośmiorniczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja chętnie do kolejki dołączę

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczna ośmiorniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna i zakręcona ta ośmiorniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodka i do tego taka niebieściutka. Musi być moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu cudowna ośmiorniczka. Oczywiście zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z największą przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy. Zrobiłaś cudną ośmiorniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ośmiorniczka jest śliczna, poza tym uwielbiam turkus! Dlatego zapisuję się do kolejki chętnych :-) Niestety nie mam FB, ale podlinkowany baner umieszczam u mnie na sutasz-agi.blogspot.com. Zapraszam Cię też na moją rocznicową rozdawajkę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza, i jeszcze ten turkusowy kolor! Oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chętnie przygarnę taką cudną ośmiorniczkę, staje w kolejkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ach, ten kolor! zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już sobie obmyśliłam miejsce na tą ośmiorniczkę, więc staję w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się Aniu:) ośmiorniczka jest przesympatyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka ona fajniutka chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się z wielką radością :) Ośmiorniczka jest przesłodka, fajnie byłoby z nią się zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała ośmiorniczka. To ja też stane w kolejce.
    Ależ by mi ona pasowała do mojego samochodu. Już ją widzę jak sobie wisi zawieszona na lustereczku. Ahh.. marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ słodkie są te Twoje ośmiorniczki Aniu :) Chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wykonujesz nie tylko ośmiorniczki, ale i inne prace :-)
    Z chęcia wezmę udział w zabawie.
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super fajna ośmiorniczka. Byłaby fajnym breloczkiem do moich kluczy :)
    Z przyjemnością zapisuję się na Candy :) Twojego bloga dopiero poznaje, ale będę zaglądać często. Skromnie zapraszam również do siebie: www.szydelkowamagda.blogstop.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O mały włos przegapiłabym. A to z powodu wyjazdu i odcięcia od sieci. Staję w kolejce po takiego słodziaka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba! Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna! :) zgłaszam się!
    obserwuję jako: Czarna Kawa
    wklejam baner w pasek boczny bloga: kreconowlosaa.blogspot.com
    e-mail: edyta_to@wp.pl

    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna !
    i ja dołączam do zabawy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna !
    i ja dołączam do zabawy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo sympatyczna ośmiorniczka. Z chęcią stanę się jej właścicielką. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale prześliczne ośmiorniczki, jestem zachwycona :) Z chęcią przygarnę niebieską i z chęcią polubię na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stronę na fb już dawno polubiłam. Ośmiorniczka cudna. Oczywiście, że się zapisuje umieszczam baner u siebie na blogu zaraz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna!!! Zapisuję się i umieszczam banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...