Obserwatorzy

czwartek, 11 lutego 2016

Wspaniałe ferie w Anglii


Witajcie moi kochani!
Wczoraj wróciłam z Gateshead od mojej siostry, która osiedliła się tam już myślę, że na stałe.Było wspaniale!!!!
Samo miasto jest przepiękne, położone nad rzeką Tyne i pełne mostów. Rzeka oddziela Geateshead od Newcastle. Wystarczy przejść przez rzekę i już jest się w zupełnie innym mieście.
Oto jeden mostów.


Wydok na najsłynniejszy most zwany Millenium Bridge oraz na Seige - czyli swoistą salę koncertową. To tutaj odbywają się największe występy w Geateshed. 



Ponownie Millenium Brige.


Przepiękna ściana graffiti. Po prawej David Bowie, a po lewej wielki Beethoven.


Moja sis zabrała mnie też do przepięknego Durham. Zwiedziliśmy tam stary zamek, którego większa część wykorzystywana jest jako uniwersytet.




Stary most w Durham.


Odwiedziłyśmy też akwarium w Tynemouth. Wspaniałe miejsce.



Było wspaniale!
To naprawdę najlepsze ferie, jakie miałam od dawna. Spędziłam wspaniały czas, zpbaczyłam mnóstwo pięknych miejsc.

Teraz jestem w domu u rodziców, a w poniedziałek wacam do pacy.

Pozdrawiam Was gorąco!


23 komentarze:

  1. Wspaniale spędziłaś ferie, pozazdrościć :) Chyba akumulatory naładowane, więc teraz będziesz dopiero tworzyć cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci takich ferii. :) Miło i przyjemnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie!u nas ferie dopiero od poniedziałku, a skoro wróciłaś to zabieram się za chustecznik

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu- to musiały być wyjątkowe ferie! Cudowna sprawa! Bzuiaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ferie - baw się dzisiaj wspaniale bo masz przecież urodziny BUZIAKI !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wyjazd! Z prawdziwą przyjemnością obejrzałam zdjęcia. Szczególnie spodobał mi się ten zamek. Mniej więcej tak wyobrażam sobie Hogwart :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetny wyjazd!! super że odpoczełaś...moja siostra na stałe mieszka w Szkocji i może w tym roku też uda mi się ją odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Na prawdę miałaś wspaniałe ferie, nie dość, że odwiedziłaś siostrę to w dodatku zwiedziłyście mnóstwo ciekawych i czarujących miejsc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu cieszę się, że miałaś tak udany wyjazd i zobaczyłas tyle pięknych miejsc! Żałuję, że u nas Uniwersytety nie są w przepięknych zamkach i że nie często można spotkać świetne grafitti z podobiznami artystów. A to przecież temat rzeka, bo często kojarzą się z wandalizmem a mogą być ( i często są) sztuką;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spędziłaś ferie! Moje dopiero się zaczną i choć nie zapowiadają się tak ciekawie i tak nie mogę się ich doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie spędziłaś ferie :-) Wspaniałe miejsca zwiedziłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, cudne miejsca! Sama bym się wybrała na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że ferie Ci się udały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że wyjazd bardzo udany, a do takiego akwarium chętnie bym się wybrała. Miłego wypoczynku w domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce! Najważniejsze że odpoczęłaś i naładowałaś akumulatory.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie ferie to moje marzenie - odwiedziłaś rodzinę i to w tak fantastycznym miejscu!!! Moje ferie zaczęły się właśnie dzisiaj :) Mam nadzieję, że będę miała tak cudowne wspomnienia jak Ty. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe takie ferie, też chętnie wyjechałabym :) Dobrze, że masz do kogo jeździć, jest gdzie się zatrzymać, super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć ferii. Zadowole się zdjęciami. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozazdrościć ferii. Zadowole się zdjęciami. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Durham wydaje się być pięknym miastem!
    Super, że tak fajnie spędziłaś czas :) naładowałaś baterie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej urzekł mnie zamek, przepiękny i w dobrej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ferie ;) Tylko pozazdrościć, spędzenia miłego czasu w tak cudownych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że wspaniale spędziłaś ferie. Zazdraszczam Ci tych pięknych widoczków :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...