Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2016

AAA misie dwa


Witam!
Zobaczyłam niedawno na Facebooku wzór na misia. Bardzo mi się spodobał, ponieważ był bardzo prosty do wykonania i ładny jednocześnie. Zmodyfikowałam go jednak nieznacznie. Moje misie mają mniejszą głowę. Gdy robiłam je według schematu, to głowa wychodziła mi wielkości piłki do tenisa. Zatem znacznie ją zmniejszyłam. Nogi, ręce i uszy robię bezpośrednio od ciała i wtedy nie muszę ich przyszywać (nie lubię tego bardzo). Poza tym stopy i dłoni robię zupełnie inaczej.
Poczyniłam na podstawie wspomnianego wzoru dwa misiaki - breloczki.




Jak Wam się podobają?

Robi się je świetnie i jeszcze nieraz się u mnie pojawią. Niekoniecznie jako misie...

Pozdrawiam Was gorąco,



19 komentarzy:

  1. Urocze te misie, chociaż z większą głową też pewnie by miały swój urok. W końcu, co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie słodziaki.:)
    Mam pytanko z jakiej włóczki je robiłaś i jakiego koloru użyłaś do misia nr2 ?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne misiaczki! Drugi podoba mi się najbardziej, ma taką śmieszną mordeczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się, są urocze i mają kochane pyszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miśki świetne. Mogą pełnić różnorakie role :)

    Zajrzyj do mnie :)
    www.skladrekodziela.blox.pl

    Pozdrawiam
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  6. Są bardzo fajne:) I takie wesolutkie. Ja też nie lubię przyszywania. Dlatego u mnie wszytko jest wrabiane. Tylko ogonki czasami robię przyszywane. Ale też nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy kolorystycznie przypomina Puchatka, drugi nosek i wdzianko ma w moich ulubionych kolorach, a oba są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...