Obserwatorzy

niedziela, 4 grudnia 2016

Świateczna wymianka

Kolejna facebookowa wymianka za mną. Umówiłam się tym razem z Pauliną na  wymiankę szydełkowo-papierową.
Ale co będę się rozpisywać! Sami zobaczcie.
Ode mnie poleciało jedenaście choineczek w kolorach białym i czerwonym. Doszłam do wniosku, że świąteczny klimat wymaga dużo złota i srebra, więc do choineczek przytwierdziłam właśnie takie wstążeczki.  Zdjęcia autorstwa obdarowanej, ponieważ moje nie wyszły. Prawie wszystkie okazały się poruszone :(




Oprócz choinek poczyniłam bałwanki.


A oto jakie cudo dostałam ja!


Bardzo serdecznie dziękuję Paulinie za wymiankę! Przepraszam za poślizg (u mnie ostatnio z terminowością nie jest za dobrze i nie mówię tu tylko o rękodziele).

Pozdrawiam Was serdecznie!


11 komentarzy:

  1. Pięknie się wymieniłyście, bałwanki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka dziewczyny :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka! Takie prywatne są najfajniejsze.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te choineczki Ci wyszły a bałwanki przeurocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty pierwszy sort! Dużo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wymianka. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje bałwanki jak zwykle rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wymianka :) Mi w tym roku zabrakło już czasu na wymianki niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, słodkie te bałwanki. Koszyczki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...